tirsdag 11. januar 2011

Klar ferdig gå...

... så gikk startskuddet for kurset "Smak av sosiale medier".

Nå gjelder det å suge til seg alt man kan, og lære mest mulig om emnet. Det burde være mulig å få med seg noe en ikke kan fra før, ihvertfall, jeg vil ikke påstå at jeg er så voldsomt skolert i faget...

Men en lyt henge med i utviklinga, sies det, og da er det vel bare å henge seg på.

Tror jeg har klart meg til nå, har ihvertfall klart første oppgave: Lag din egen blogg. Nå gjelder det å være flink til å bruke den aktivt, og etterhvert lure kurskollegaer til å gå inn og kommentere.

Kurset lover også godt i forhold til andre sosiale medier, kanskje kan man lære seg å twitre? Eller finne ut hvordan en podcast fungerer? Og hva er egentlig en mashup? Det kommer jeg til å vite alt om, etter dette kurset! Nemlig!

Slutt på at unga snakker over hodet til mor! Mom is back!! :-)

2 kommentarer:

  1. Dere på katta har jo tyvtrent litt før og da, flinke er dere:-) Men nå kommer vi i Ringsaker etter også, håper jeg.
    Lykke til Anne!

    Fra Tippa
    elisakurs.blogspot.com

    SvarSlett