fredag 18. februar 2011

En smak av sosiale medier

Det er en samling igjen, alle oppgaver er gjort, og jeg synes kurset har gitt meg akkurat det tittelen lover: En smak av sosiale medier.

Noe har selvfølgelig gitt meg mersmak, mens andre ting sliter jeg med å se nytteverdien av.
Det er tvilsomt om jeg noen gang kommer til å bli en stor twitrer, jeg får holde meg til Facebook. Og dit skal jammen biblioteket også, det er vi overbevist om alle sammen.

Læringskurven har vært bratt, men nå har jeg fått en del knagger å henge ulike uttrykk på. Og det synes jeg er kjempebra. Men jeg synes ofte at jeg har skrapt overflaten av det hele, og ikke fått tid til å sette meg inn i ting ordentlig. Du svarer på oppgavene, men det lille ekstra har det ikke blitt så god tid til. Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å gjøre det på egen hånd, heller.

Arbeidsmengden har vært overraskende stor, hadde vel ikke tenkt at jeg skulle bruke så mye tid på oppgavene. Enda jeg har, som sagt, gått lite i dybden på ting. Synes tida kurslederne har gitt oss, har vært i knappeste laget også.

Kursbloggen, med oppgavene har vært noe rotete, og det er irriterende når noen lenker åpner seg i nytt vindu, mens andre ikke gjør det. For hvor ble det egentlig av sida der oppgavene sto? Men man lærer jo noen triks etterhvert...

Har tenkt tanken på å fortsette bloggen. Skriver jo i Superbibliotekarenes blogg også, så vi får se hva det blir til...

Nå evaluering!

2 kommentarer:

  1. Du kommer med viktige tilbakemeldinger, takk.
    Som du sier er dette kun en smak, kun et springbrett for videre utforsking.
    Fikk du fylt ut evalueringa?

    SvarSlett
  2. Det slo meg at jeg ikke har gratulert deg med vel gjennomført kurs. Gratulerer! Lykke til videre med Faceboksiden til biblioteket!

    SvarSlett