torsdag 20. januar 2011

Podkast

Nå har jeg jammen meg lært noe nytt igjen! Hva visste jeg om podkast før? Ingenting! Hva vet jeg nå? Eh... litt mer!

Har ihvertfall vært sett at det ligger masse podkaster på Itunes! Her er virkelig noe for enhver smak. Men siden jeg ikke gadd å lage meg ny Itunes-konto (Itunes ville ikke la meg logge inn. Mulig jeg har tulla med passordet), valgte jeg heller å hæle meg på NRK sine. De har også mange podkaster man kan abonnere på, både lyd- og videopodkaster, faktisk! Trodde podkaster bare kom som lyd, jeg...

Mulig "Bok i P2" og "Filmpolitiet" passer i jobbsammenheng. Personlig går jeg heller for "Herreavdelingen".

Legger for sikkerhets skyld inn alle i Google-leseren min. Det kan jeg klare. Helt sikkert. Muligens...

3 kommentarer:

  1. Ikke sant det er mange bra podcaster? Jeg synes BBC har for hver en smak og iTunes er geniale. Podcast kan også være video, og hvis videoen i tillegg sendes live (streaming)første gang, kalles det en webcast.
    Fikk du lagt inn noen i Google Reader?

    SvarSlett
  2. Jepp. Klarte å legge inn alle i Google Reader. Synes jeg er flink, jeg :-)

    SvarSlett