onsdag 19. januar 2011

Sånn går nu dagan

1. Jeg har lest om Flickr på internett.
2. Jeg har fått meg konto på Flickr.
3. Jeg har lett etter digitalkamera, slik at jeg kan ta fine bilder,og legge dem inn.
4. Jeg har lett etter kabel til å laste inn fine bilder fra mobil.
5. Fant hverken kamera eller kabel.
6. Jeg har lett etter bilde på Flickr som jeg kan legge inn her.
7. Mange fine grupper og snåle bilder som ligger på Flickr.
8. Oppdaget at det ikke er alle bilder jeg får lov å bruke.
9. Fant bilde av edderkopper, som hverken er fint eller spesielt interessant.
10. Gjorde som jeg pleier med bilder på blogg, lagret det og hentet det opp igjen.
11. Oppdaget at innlegget ble lagt inn på denne bloggen!
12. Skjønte heldigvis fort at jeg er en idiot.

1 kommentar:

  1. ang nr 12. er du overhodet ikke den eneste som gjør den feilen, kremt.

    nr 10: kan du hente inn bildet fra flickr ved å koble bloggen din opp mot flickr. Se Karianne sin blogg hvordan du gjør det: http://smakserfaringer.wordpress.com/

    SvarSlett