onsdag 26. januar 2011

Sosiale bokmerker

Google er søkevertøyet jeg sverger til. Blir sprø av Bing, som ligger som standard på mange PC'er. Funker dårlig, spør du meg.

Alltid spennende å google seg selv. Resultatene er kanskje ikke så spennende, øverst på lista ligger jo Facebook-profilen, deretter er det foroldsvis kjipe ting som skatteliste og telefonkatalog. Lå jammen ute på ei gammal deltakerliste til "Dataspill i bibliotek"!
Kanskje bra at man ikke er nevnt i forhold til økse-mord og skattesnyteri, kanskje?

Har vært litt rundt på nettstedet Del.icio.us. Prøvde å søke på "Eastenders", og det var det jammen mange som hadde tagget!

Tenkte først at det holder med favoritter på PC'en til meg. Men så kom Liv og lurte på noen nettsider vi hadde brukt i forbindelse med kurs i digital historiefortelling. Det slo meg plutselig, at hvis jeg hadde tagget dem i Del.icio.us, hadde jeg sluppet å slå på den bærbare PC'en, der jeg hadde lagt dem i Favoritter.

Hmmm...kanskje dette har noe for seg, lell??

1 kommentar:

  1. Hva hvis dere hadde hatt en felles på jobben? er det lenker dere vil tilgjengeliggjøre for elever og lærere feks?

    SvarSlett