tirsdag 18. januar 2011

RSS

Jeg har lest om RSS. Vil påstå at jeg er litt klokere enn for en time siden (ja for det tok en time, tenk!) Men kan nok fortsatt ikke si noe glupt om RSS, hvis noen spør meg fort.

Har likevel klart følgende (og er stolt av det:)

Opprettet en RSS leser. Dvs. den hadde jo nærmest lagt til seg sjøl, via google-kontoen. Valgte altså Google leser.

På denne leseren, og på bloggen min har jeg klart å legge til RSS-feeder.

Jeg synes at det kan være fryktelig nyttig å få f.eks. bokanmeldelser fortløpende. På bloggen har jeg abonnert på RSS feeder fra Blogg og bibliotek. Ser i etterkant at denne ikke nødvendigvis blir oppdatert hver uke, men men...

Oppgave bestått??
Håper det!

1 kommentar:

  1. Oppgave bestått! :-D Regner med at du bruker Google Reader?

    SvarSlett